Het kledingmerk Human Nature van de ANWB bestaat inmiddels alweer 20 jaar. Om dit te vieren heeft de ANWB, in samenwerking met Anders, een jubileumfeest georganiseerd op het terrein van eXito op de Veluwe. Naast stilstaan bij het twintigjarige bestaan, is ook de nieuwe kledinglijn voor de zomer gepresenteerd.
Human Nature is een private label van de ANWB. Het outdoormerk kenmerkt zich door comfortabele en duurzame kleding, die dus zeer geschikt is voor echte outdoorliefhebbers. Naast een tal van andere activiteiten om het twintigjarige bestaan te vieren, heeft de ANBW voor de échte Human Nature fans een jubileumfeest in de buitenlucht georganiseerd. Voor deze speciale dag zijn alle Human Nature leden uitgenodigd, en konden in totaal 500 gasten zich inschrijven. Het evenement werd met veel belangstelling ontvangen en binnen één week waren dan ook alle plaatsen vergeven.
“We hebben de gasten getrakteerd op een heerlijk dagje in de Veluwse buitenlucht. Naast leuke buitensportactiviteiten en het presenteren van de nieuwe kledinglijn, hebben we laten zien hoe je meer uit de kleding van Human Nature haalt.“ – Wouter Kosterman, initiatiefnemer Anders
Een catwalk in de kampvuurkuil
In de kampvuurkuil was een catwalk ingericht. Modellen hebben hier de nieuwe jassen, shirts, broeken, wandelschoenen, regenkleding en bijbehorende onderhoudsproducten van de nieuwe zomercollectie gepresenteerd. Onder het genot van een warme chocomelk hebben de genodigden zo de nieuwe zomerkleding kunnen bewonderen.
Samen het jubileum van Human Nature vieren in de buitenlucht
De trouwe kopers van Human Nature zijn echte buitenliefhebbers. Iedereen kon deelnemen aan de diverse buitensportactiviteiten die eXito, de outdoor evenementenlocatie van Anders, te bieden heeft, zoals quad rijden, klimmen en handboogschieten. Daarnaast werden er houtsculpturen, geïnspireerd door jutterkunst, en lepels uit berkenhout gemaakt. In samenspraak en onder begeleiding van Natuurmonumenten was het tevens mogelijk om een heerlijke wandeling te maken door de omliggende natuurgebieden.
Het herfstachtige weer zorgde voor een aangename en intieme setting. Op diverse plekken werden vuurkorven geplaatst, waar de gasten met warme chocomelk de opgedane indrukken konden verwerken en verhalen met elkaar konden delen. Ook een hapje mag op zo’n festiviteit natuurlijk niet ontbreken. Op een Amerikaanse Super Smoker werden broodjes hamburger, verse spareribs en broodjes braadworst met saté geserveerd. Gasten konden plaatsnemen aan picknicktafels in het overdekte zitgedeelte of aan één van de statafels.
Meer halen uit iets wat je graag draagt
Een belangrijk onderdeel van het evenement was de doelgroep in staat stellen meer te halen uit het kledingmerk Human Nature. Omdat deze groep reeds bekend is met het merk, heeft Anders gekeken naar een andere en creatieve invulling. Zo was er bijvoorbeeld een modeadviseur die kleuradvies gaf op basis van lichaamsbouw, gezichtsvorm en haarkleur. Een podoloog gaf de wandelfanaten advies op maat, zodat zij letterlijk verder kwamen met hun wandelschoenen. Samengevat; bos, herfst, natuur, sportief, creatief en genieten van een hapje en drankje.
Neem contact met ons op