Mercedes-Benz en Wensink hebben samen met Anders een relatiedag georganiseerd. Een waar familie-evenement, waar men een proefrit kon maken, leuke sportieve activiteiten kon ondernemen en kon genieten van een hapje en drankje. Dit met het hele gezin en uiteraard geheel in Mercedes-stijl.
Mercedes-Benz en Wensink hebben op het terrein van eXito, de moederonderneming van Anders, een relatiedag georganiseerd om de nieuwe GLC en GLE modellen te introduceren. Er zouden in eerste instantie 200 gasten deelnemen. De animo was overweldigend: slechts drie dagen voor het evenement is het aantal deelnemers nogmaals verhoogd. Uiteindelijk hebben 400 gasten zich ingeschreven voor deze unieke ervaring.
De doelstelling van het evenement is nooit veranderd, de focus wel ” – Wouter Kosterman, initiatiefnemer Anders.
Mensen naar een evenement trekken op zaterdag is vaak lastig, volgens Wouter Kosterman. Daarom hebben we Mercedes-Benz en Wensink geadviseerd het Anders te doen, namelijk lekker een dag in de natuur genieten met het hele gezin.
Het doel: presentatie, binding en verkoop.
Mercedes-Benz en Wensink hebben op advies van Anders gekozen voor een familie evenement. De doelgroep, bestaande uit trouwe klanten van Wensink, heeft een heerlijke dag gehad op het terrein van eXito. Naast het ervaren van de nieuwe modellen, hebben de aanwezigen genoten van diverse buitensportactiviteiten, op de Smoker bereidde luxe hapjes en een drankje.
Tijdens de halfuur durende proefrit met een medewerker van Wensink, konden de kinderen onder toezicht op het terrein van eXito blijven spelen of deelnemen aan de activiteiten. Voor en na de proefrit deden de ouders natuurlijk gewoon mee! Zo kon iedereen, samen met een ervaren eXito buitensportinstructeur, naar hartenlust quad rijden, handboogschieten, tokkelen en klimmen op zowel de klimmuur als touwbrug. Ook aan de jongste Mercedes-rijders (de peuters en kleuters) is gedacht, zij konden zich laten schminken rond het kampvuur.
Anders heeft ons initiële idee van een productpresentatie naar een hoger niveau getild.” – Hoofd marketing van Wensink.
De geplande relatiedag werd een waar familie-evenement, waar in een ongedwongen sfeer de nieuwe modellen zijn gepresenteerd. De doelstellingen die door Wensink vooraf het evenement zijn opgesteld, zijn naar eigen zeggen ruimschoots overschreden.
Opdrachtgever: Wensink
Websites: Mercedes-Benz en Wensink.